Of het nu gaat om een storing, reparatie of een technische vraag, onze support medewerkers bieden de ondersteuning die u verder helpt.
Bij de support afdeling van Indicium kunt u terecht voor storingen, reparaties en technische vragen. Onze support medewerkers zitten voor u klaar en zullen u de ondersteuning bieden die u verder helpt.
Wanneer u problemen ondervindt met uw (draadloos) netwerk of uw handterminals, kunt u contact opnemen met onze helpdesk. Onze support medewerkers bieden support bij storingen en geven antwoord op uw technische vragen. Indien mogelijk verhelpen wij de storing remote (op afstand). Wanneer dit niet mogelijk blijkt, komen onze engineers onsite om het probleem te analyseren en op te lossen.
Voor technische vragen en het melden van problemen kunt u per telefoon of e-mail contact met ons opnemen. Uw vraag of melding zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. Onze specialisten zijn per e-mail bereikbaar via helpdesk@indicium.nl of telefonisch van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.30 uur op 0180 – 646 540.
Hoewel de hardware die wij aanbieden robuust en van hoge kwaliteit is, kan het gebeuren dat uw product defect raakt. In dat geval kunt u contact opnemen met Indicium om de apparatuur te laten herstellen.
Wanneer u een onderhoudscontract met Comprehensive Coverage (uitgebreide dekking inclusief schade) heeft afgesloten zal de reparatie kosteloos worden uitgevoerd. Indien u geen onderhoudscontract heeft afgesloten, kan het zijn dat er aan een reparatie kosten verbonden zijn. De fabrikanten waar wij mee samenwerken hanteren ieder een eigen garantietermijn en voorwaarden. Indien er kosten verbonden zijn aan de reparatie, nemen wij vooraf altijd eerst contact met u op.
Na een reparatie zorgen wij ervoor dat het apparaat weer wordt voorzien van de juiste instellingen en image, zo krijgt u het apparaat direct gebruiksklaar retour en heeft u hier geen omkijken naar.
Bij problemen biedt onze helpdesk remote ondersteuning middels de Mobile Device Management tools die wij aanbieden. Indien u geen gebruik maakt van een MDM tool, is het mogelijk om via Teamviewer remote support te bieden. Via onderstaande button kunt u de hiervoor benodigde Teamviewer software downloaden.
Download TeamviewerIn samenwerking met de fabrikanten streven wij ernaar om de reparatietermijnen zo kort mogelijk te houden, zodat u zo hier zo min mogelijk hinder van ondervindt.
Wanneer u uw apparaat helemaal niet kunt missen tijdens een reparatie, kunt u ter overbrugging een apparaat bij ons huren. Daarover leest u meer op onze verhuur pagina.